492710-9

Helllu!
I lördags var jag ute med Jennifer för hon var barnledig. Det var trevligt. Vi var på Göra ark med Glenn och softade:).
Sen var det meningen att vi skulle röra oss hemåt men vi blev kvar hos Glenn och åkte hem på morgonen. 
Från början var det meningen att vi skulle på någon hemma fest eller något men det blev inte av. På vägen till medborgarplatsen så träffade vi två killar på tunnelbanan som började snacka med oss.. dom var jätte trevliga och frågade om vi ville med på efterfest sen. Men vi pallade inte så vi bara drog hem och sov typ. Haha dom där killarna var riktigt roliga alltså, sköna kommentarer hade dom! Menmen, vad gör man liksom.. dom ville iaf bara en sak såklart. Sen på morgonen när jag skulle hem hade jag så jäkla ont i fötterna. Köpte nya skor i lördags och alla vet hur ont det gör att gå i höga klackar när dom är nya. Hade lite problem i början också när jag gick men fötterna domnar ju bort tillslut tack och lov. Kolla vad vi tjejer får stå ut med egentligen?! haha, helt stört.
image10
Göta ark med Amarula i glaset;)

image11
Haha, fyfan vad hemskt!


 492710-9
Bild från i lördags i tunnelbane perongen påväg från Näckrosen.

Kommera mera!:P puss


Kommentarer
Postat av: Pyret

'' Asså ser jag ut att vara yngre än 18 ? '' haha ;P

2008-04-08 @ 18:25:05
URL: http://spegelfobi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0