Minnen

Satt och tänkte på gamla minnen igår. Tänkte mest på Enköpings-tiderna när jag bodde där och på alla vänner man hade och alla roliga saker man gjorde. Alla vänner som blev så ledsna när jag flyttade därifrån och lovade att vi alltid skulle hålla kontakten med varandra. Men vad hände egentligen? Man håller inte kontakten med varandra. Det tycker jag är jätte tråkigt!
Vill nämna en tjej mest här, Michaela Forsberg, det var en av mina bästa kompisar jag ade i enköping. Under en tid höll vi ihop konstant och hennes familj blev som min dfamilj kan man säga. Vi pratade om allt! En kväll när Michaela inte ens var hemma satt jag hemma hos henne med hennes mamma och pratade nästan hela natten. Det är inte ofta man har en sån kontakt med vänners famlj. Jag tycker verkligen det är tråkigt att vi inte har kontakt längre. Man pratar om att träffas att du ska komma hit och jag till dig men det blir liksom aldrig av, varför gumman? Känner du att jag har svikit dig genom att flytta? Det var någontng jag var tvungen att göra.. för min egen skull och för mammas, du ver hur det ligger till. Jag saknar våra dagar varje dag och att ha dig vid min sida så som det var en gång i tiden. Jag vill ha dig med mig hela tiden Michaela!

Saknar alla andra också!



En bild från gamla tiden i enköping
Haha sista kvällen med gängest hemma hos mig i Enköping. Det enda som fann i min lägenhet var ett bort.. men det var mysigt endå. Saknar er tjejer, massor!

Kommentarer
Postat av: ela pela :)

baby baby. jag vet inte hur eller vad jag ska säga dig.. bara att du måste komma hem nu, du har varit borta alldeles för länge. de har gått månader efter månader nu, ja minns ditt ansikte svagt svagt, ja har ju inte sett min bebis på evigheter. kommer ihåg vara skratt vara tårar vara bråk;) allt darling minns de som igår.. blir helt tårögd, jag saknar dig o mamma så otroligt. du8 har missat så mkt i mitt liv & jag i ditt, de skrämmer mig älskling. nu sätter ja ihop mina händer & ber gud ta dig hem, hem till mig där du hör hemma.

2008-04-09 @ 17:32:56
Postat av: lovisa

vi saknar dig, massor!

2008-04-13 @ 20:05:24
Postat av: Jennifer

Gud vilken fin bild på dig!

2008-04-13 @ 21:00:28
URL: http://Mammiis.blogg.se
Postat av: Jennifer

Gud vilken fin bild på dig!

2008-04-13 @ 21:01:05
URL: http://Mammiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0