Skolan

Sitter i skolan, är inte med på dansen för jag har så jäkla ont i ryggen:(. Är rädd för att det är njurarna, men det visar sig väl I guess.

Fyfan för folk som snackar skit! Är trött på folk som hittar på egna små historier som gynnar sig själva. Och sen folk som går på det också och lägger sig i utan att veta ett skit om vad det handlar om.. egentligen är det ganska komiskt! Hur folk fungerar, att man hittar på saker som det är så tydligt att det inte är sant också! Och det värsta är när dom vet att det är deras eget fel och lägger det på andra. Jag kan väl för fan inte hjälpa att du gjorde dom misstagen du gjorde? Är det mitt fel att din pojkvänn läste dina sms som jag hade skrivit? och + att jag skrev ju ingenting som inte var osanning, jag skrev faktiskt bara att jag inte vill ha någon kontakt med dig för att det du gjorde var riktigt dålig stil mot mig. Och din pojkvänn läste i dina sms som jag skrev vad du hade gjort mot mig, hur kan det då vara mitt fel? Och som du säger till mig har ni kommit överens om att du får ha sex med andra och inte han så vad var det för honom om du snackar med en annan kille liksom? Du tänker så jävla kort lilla gumman, du tänkerr inte innan du pratar. Men det är ditt problem! Låter problemet stanna där det hör hemma, hos dig.























Kommentarer
Postat av: Mamman

Tycker du är helt enkelt bäst! Och jag hejjar på dig varje dag!

2008-04-16 @ 13:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0