Sooool!

Det var ett tag sen jag skrev. Fan tycker att det är så svårt att börja skriva ibland men efter ett tag flödar texten på ganska bra. Någon som tycker lika? Fyfan vilket fint väder det är ute, måste bara säga det! Jag blir så lycklig när man kan sitta ute och ha typ bara linne på sig och känns solen i ansiktet. Man får mycket större lust att vara ute och man rör på sig mera, härligt tycker jag! Sen vet jag inte hur det är med andra, men jag blir iaf så att på sommrarna blir jag inte lika sugen på onyttig mat eller godis, då vill man mest käka sallad eller annat, och dte är ju jätte bra haha! Fast just nu eller igår och idag har jag varit as sugen på godis och onyttigt, fyy!

Vi har börjar i skolan med våran show som vi ska ha vecka 20 idag. Åh det ska bli jätte kuul:D:D! Själva showen heter "Hellow Afrika" det kommer bli lite afrikansk dans och street såklart, Skiit niice!

Kommentarer
Postat av: Pyret

Fast vi ska ju inte ha showen förns v. 22 :P och tur är väll det, vi har ju inte kommit så långt :P

2008-05-08 @ 19:37:40
URL: http://spegelfobi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0