Tisdag

Den här dagen har varit både bra och dålig.
Vaknade hos Jorge i morse och hade hans nycklar eftersom han redan hade gått till jobbet. Jag var uppr i god tid och aldeless ensam i lägenheten så jag gick om kring där för mig själv och åt lite frukost och sjöng lite för mig själv (så typiskt mig). Sen åkte jag iväg till skolan och började jobba med ett prov som vi håller på med, typ "flera dagars prov", det gick ganska bra. Fick bra betyg i svenskan sist (VG+) och när jag får bra betyg får jag så mycket bättre självförtroende i skolan och vill prestera för att jag vet då att jag kan. Ibland glömmer man bort det och slutar försöka tills man får det bekräftat igen.
Efter skolan åkte jag hem och åt god mat.. jag åt fläskkotlett med sallad, mmm. Efter det bestämde jag mig för att baka. Det var så länge sen jag bakade nu, förut bakade jag jätte ofta men nu har det blivit mera sällan, synd! För det är roligt när andra tycker att det är gott. Jag bakade chokladkaka fast med riktigt choklad istället för kakao men hasselnötter i. Det blev lyckat faktiskt! Sen blev jag så rastlös så jag åkte in till gullmars och träffade Mange och tog en promenad och snackade en massa skit om gamla minnen osv. Men nu är jag hemma igen, ska försöka lägga mig tidigt ikväll så jag pallrar mig upp imorgon. Låg nämligen vaken inatt för det kitlades typ i benen, jag hade en skit konstig känsla.. kunde inte ligga stilla för det kröp liksom i benen. Sen hade jag riktigt ont i magen också, ursh stakars mig! Är sjuk på alla sätt känns det som. Och stakars Jorge som jag höll vaken i natt också med sparkar och gnäll om myror i benen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0