För gammal? hehe

Helluu!
Igår efter att jag hade skrivit åkte jag in till gullmarsplan och mötte upp Sofia och Helen. Vi åkte til bagarmossen på någon fest hon Sofias klasskompisar. Det var trevligt, inte direkt personer jag brukar umgås med sådär men dom var helt ok. Haha men Sofia fick verkligen kriga över musiken, vet inte vad det heter det som dom lyssnar på men det lät verkligen inte som musik måste jag säga. Det lät som folk som skrek typ med lite gitarr i bakrunden. Äh man blir bara deprimerad av sån musik tycker jag.
    Sen efter att vi hade varit där ett tag skulle alla dra vidare på någon annan fest och jag skulle hem och möta Jorge, men åkte hem istället. Somnade nästan direkt när jag kom hem var så himla trött.
    Alltså visst, det kan verklige vara kul att vara ute med några kompisar någon gång ibland och typ festa lite, men igår fick jag verkligen känslan av att det är fan inget kul att festa ute längre. Då är det nästan roligare och sitta hemma och dricka nån grog med en kompis typ. Ve inte varför jag känner så, håller jag på att bli gammal? Haha! Nee men egentligen borde det vara nu allting börjar, eller? Men jag kände verkligen imorse när jag vaknade att jag heldre är hemma med familjen eller hos någon kompis och tar det lugnt än att springa ute på fester. Klart det kommer hända någon gång sådär att man går ut men det är absolut ingenting jag prioriterar.

  Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem. Jag är sååå hungrig, och det finns ingenting att äta hemma. Mamma ska komma hem med grejer så ska jag laga någonting. Sen kanske jag åker till Jorge och myser lite med honom. Men är så förskräkligt förkyld så jag vet inte var jag ska ta vägen. Det är jätte jobbigt, kan typ inte andan genom näsan och har inget nässpray heller, någon som har ngt annat knep?
 
Tack för alla kommentarer, fortsätt gätna kommentera! Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0