Härlig dag.

Hellu!
Idag har varit en ganska skön dag, lätt att hanskas med liksom. Började med att jag vaknade av att Jorge väckte mig så hade han lagat mat:) jätte gott! Sen skulle han iväg till jobbet så jag åkte med honom fast åkte hem istället. Sen kom jag hem och satt och snackade med Robin ett tag och kollade på tv. Sen kom mamma hem från jobbet med ingredienser så jag kunde börja laga mat, vi käkade kollade på So you think ypu can dance. Åh har verkligen längtat efter det programet! Ska bli skit kul att följa:). Sen ringde Mohammed och säger att han är i Stockholm, så jag åkte och mötte honom och Aziz så satt vi på 7eleven och fikade ett tag och pratade lite skit som vi alltid gör hehe. En skön vanlig dag!

Åh, har sån ångest! Måste städa. Det är inte så att det är jätte stökigt hemma hos mig men det ligger lite kläder på golvet och sängen är obäddad, mår så dåligt när det inte är rent och jag inte vet var mina grejer är någonstans. Men endå är mans så trött, känner bara för att sitta vid datorn ett tag och slappa och sen gå och lägga mig och läsa typ. Men kan inte slappna av när det ser ut såhär. Jag vet hur det kommer sluta, jag kommer sitta här ett tag till sen kommer jag lägga mig och kommer inte kunna sova så kommer gå upp och städa för att sen kunna slappna av. Hehe, inte många timmars sömn inatt kan jag tänka.
Nee, nu ska jag lägga mig för att sen gå upp, hehe. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0