sprudlande glad

Hallå!
Vaknade imorse, lite försent.. men kom typ bara en halvtimma försent till skolan så det var lugnt. Vaknade i lite halv panik. Men den när jag var i skolan så får jag reda på att vi hade prov och började inte för ens kvart i 10 så det var ju jätte skönt. Hade eximination i svenska först. Skulle berätta om en skapelsemyt som vi hade pluggat på. Det gick väldigt bra, efteråt så läraren att jag fått mer än G. Ska gå in och kolla sen vad jag fick. Sen på eftermidagen så hade vi Engelskaprov och det var samma sak där, läraren sa att det var mer än G. Så idag har jag verkligen varit som en skinade glad ängel mot alla. Kom hem efter skolan och Adina följde med och vi kollade på lite kläder och sådär. Sen efter att Adina hade gått så kom Jimmy hit, vi lagade mat och hade skit mysigt. Det var trevligt att träffa någon man inte träffat på så länge. Haha han är så rolig den snubben.

Allt känns så bra just nu, jag har verkligen kommit till insikt på vad det är jag vill, krävs bara lite samtal så jag får berätta vad jag tycker och hur jag vill att det ska vara nu. Åh är så sprudlande glad, ska ut och springa ett varv runt huset och få ut lite av mina glada känslor innan jag spricker. Kram


Kommentarer
Postat av: Pyret

MVG till dig, MVG till mig ^^ fan va vi är duktiga bruden

2008-03-19 @ 00:12:18
URL: http://spegelfobi.blogg.se
Postat av: Jennifer

Good girl :)

2008-03-19 @ 17:20:26
URL: http://Mammiis.blogg.se
Postat av: Linda

SSååååå duktig du är cornelia :)

2008-03-19 @ 21:46:03
URL: http://eliinasmamma.blogg.se
Postat av: Stolta Mamman

Puss på nosen. Jag hejjar på dig!

2008-03-21 @ 23:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0